Τελευταία Νέα

28/12/2012
Στην ιστοσελίδα http://www.gunet.gr/10_pr.php θα βρείτε τις προκηρύξεις προσωπικού για έργα του ΕΣΠΑ που διαχειρίζεται η GUnet. ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ...
24/10/2012
Το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας - ΕΔΕΤ στηρίζει την ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και προσφέρει τη δυνατότητα απόκτησης ασύρματης διασύνδεσης 3G...
08/10/2012
Σήμερα το πρωί διαπιστώθηκε αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο του Παραρτήματος Τρικάλων. Το πρόβλημα εντοπίζεται στον κόμβο του ΕΔΕΤ (Ακαδημαϊκό διαδίκτυο)...
24/09/2012
Την προηγούμενη Πέμπτη 21-9-2012  έγινε διακοπή της λειτουργίας του δικτύου του ΤΕΙ/Λ λόγω συνεχών πτώσεων τάσης στο ΤΕΙ/Λ ηλεκτροδότησης στην...
   

Υποστήριξη Χρηστών

Λεπτομέρειες

Το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου δέχεται αιτήματα για τεχνική βοήθεια που σχετίζονται με το δίκτυο δεδομένων και το τηλεφωνικό δίκτυο του ΤΕΙ/Λ.

Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης χρηστών (Help-Desk) λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή

  • 9:00 π.μ. - 14:00 μ.μ.
    Τηλέφωνο : 2410 - 684378, 2410 - 626400
    E-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    ή με επίσκεψη στο Κέντρο διαχείρισης Δικτύου

Η υπηρεσία Help-Desk παρέχει υποστήριξη σε όλους του χρήστες της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΤΕΙ/Λ που αφορούν:

  • νέα σύνδεση στο δίκτυο δεδομένων,
  • ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
  • βλάβη σύνδεσης,
  • εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
  • βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
  • προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
  • προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχονται από το δίκτυο δεδομένων - φωνής  (voice-mail, e-mail, τηλεκπαίδευση, www, ftp,, vpn, e-class).
   
© Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου ΤΕΙ Λάρισας